KLANTENSERVICE

Heb je vragen of wil je meer weten over de webshop voor Stichting Ushersyndroom? Neem dan gerust contact met ons op via loveush@ushersyndroom.nl

Wil je snel antwoord op je vraag? Dan kun je altijd even onder het kopje ‘Veelgestelde vragen’ kijken!

Algemene Voorwaarden
Onze Algemene voorwaarden zijn steeds van toepassing als je gebruik maakt van of een bestelling plaatst via onze website en bevatten belangrijke informatie voor jou als koper. Lees de Algemene Voorwaarden daarom goed door.

Bestellen
Door een aankoop op onze webshop te doen steun je het werk van Stichting Ushersyndroom. Stichting Ushersyndroom financiert onderzoeken en projecten voor de behandeling van het Ushersyndroom en ter verbetering van kwaliteit van leven. Je koopt dus niet alleen een heel leuk product, je laat ook zien dat je mensen die leven met het Ushersyndroom een warm hart toedraagt. 

Steun vrienden, familie, kennissen of iemand anders door de aankoop van een van onze mooie producten.

Bestellen op de Webshop van Stichting Ushersyndroom is heel gemakkelijk:

  1. Zoek een product. Zie je iets dat je mooi vindt? Dan kun je ervoor kiezen het product ‘snel’ te bestellen door te klikken op ‘in winkelmand’. Wil je meer details en informatie bekijken, klik dan op de afbeelding.
  2. Enthousiast over een item? Kies een optie in maat of kleur en plaats deze in de winkelmand. Het product verplaatst zich naar je winkelwagen en je kunt verder shoppen.
  3. Afrekenen. Klik rechts boven aan de zijkant van je scherm op het winkelmandje en bekijk wat je aankopen zijn en wat het totale bedrag hiervan is. Je kunt ook meteen zien welk gedeelte van het aankoopbedrag naar Stichting Ushersyndroom gaat en hoeveel je bijdraagt aan onderzoek.
    Je kunt ook kiezen om een extra donatie te doen aan Stichting Ushersyndroom. Kies de door jouw gewenste betaalmethode en vul je gegevens in.
  4. Wanneer wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen en deze is betaald krijg je een bevestigingsmail zodat je weet dat alles goed is aangekomen. Hierin staat alle informatie wat betreft afleveradres, bestelde producten en de prijs. 

Bezorgen / retourneren
Wij bezorgen de items uit de Webshop voor Stichting in Nederland en België. Voor elke aankoop vragen wij standaard € 4,60 voor verpakking, administratie en verzendkosten binnen Nederland. Voor verzending naar België is dat € 12,50

Vanaf het moment dat je jouw bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je deze 14 dagen op zicht. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Stuur eerst een mail naar loveush@ushersyndroom.nl  en vermeld de reden van retourneren, om welk product het gaat en je contact gegevens. Je krijgt dan een antwoord via de mail met de instructies hoe je het product kan retourneren en naar welk adres. 

Je krijgt automatisch bevestiging van ontvangst van jouw retour. Retourverzendkosten zijn voor eigen rekening. 

Bij retourzending van een product krijg je het aankoopbedrag NIET terug. Wel kun je ter waarde van het aankoopbedrag plus eenmalige verzendkosten,  een nieuw product bestellen in de webshop.

Veelgestelde vragen

  • Kan ik na het afrekenen nog iets aan mijn bestelling toevoegen?

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Wanneer je hebt afgerekend is de bestelling voltooid en wordt deze zo snel mogelijk afgerond en verstuurd. Het kan zelfs zo zijn dat we jouw bestelling al hebben ingepakt en de bestelling al is verzonden. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen. Dan komen de resterende producten iets later aan.

  • Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?

Nee, je kunt alleen via de webshop van Stichting Ushersyndroom bestellen. Dit houdt het voor ons overzichtelijk waardoor we geen bestelling over het hoofd zien. 

  • Ik heb per ongeluk een verkeerde bestelling geplaatst. Kan ik dit ruilen?

Je kunt per mail loveush@ushersyndroom.nl contact opnemen met onze klantenservice en dan bekijken wij de bestelling. Als deze nog niet is verzonden kunnen we de bestelling voor je annuleren. Wanneer de bestelling al wel is verzonden en je het pakket hebt ontvangen, kun je jouw bestelling terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen.

  • Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Heb je geen mail ontvangen? Kijk dan eerst even in je ongewenste mail. Mocht je de mail daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens.

Neem dan contact op met onze klantenservice: loveush@ushersyndroom.nl

  • Ik heb het verkeerde woonadres opgegeven. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via loveush@ushersyndroom.nl Dan kijken we of de bestelling al verzonden is. Indien dit niet zo is dan kunnen we het woonadres voor je aanpassen.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

 Bestellingen die je op een werkdag voor 12:00 uur plaatst, verzenden we binnen 3 à 5 werkdagen. Bestellingen later gedaan dan 12:00 uur of in het weekend, worden de eerstvolgende 3 à 5 werkdagen verzonden. 

  • Ik heb een artikel ontvangen dat beschadigd/kapot is. Wat nu?

Wat vervelend! Neem contact met ons op via loveush@ushersyndroom.nl met vermelding van je ordernummer en welk product beschadigd/kapot is. Wij zorgen ervoor dat er z.s.m een passende oplossing komt.

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Als je hebt besloten je bestelling te voltooien ga je naar betalen. Wij bieden de iDEAL betaalmethode aan. 

  • Ik heb betalingsproblemen. Wat moet ik doen?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via loveush@ushersyndroom.nl en uitleggen tegen welke problemen je precies aanloopt. Wij gaan dit zo snel mogelijk voor je oplossen en zorgen ervoor dat je kunt betalen.

  • Wie beheert de webshop?

De webshop van Stichting Ushersyndroom wordt beheerd door vrijwilligers van Stichting Ushersyndroom. Zij ontvangen de bestellingen via de mail, verwerken deze en verzenden de bestellingen via een zakelijk account van Post.nl. Daarnaast beantwoorden de vrijwilligers de mails die binnenkomen via loveush@ushersyndroom.nl . De vrijwilligers hebben een geheimhoudingsverklaring ondertekend. Dat betekent dat zij persoonlijke gegevens van de besteller en mailer niet gebruiken ….

Omdat Stichting Ushersyndroom afhankelijk is van vrijwilligers kan de stichting niet altijd 100% waarborgen dat bestellingen binnen de afgesproken termijn geleverd worden. Er wordt zoveel mogelijk gewerkt in teams zodat er vervanging is tijdens ziekte en vakantie. Is er geen vervanging gevonden voor de vakantieperiode dan zal dit tijdig gemeld worden via de Facebookpagina , op de webshop pagina en in de nieuwsbrief. 

Alle donaties door middel van de verkoop van producten en de ‘extra’ donaties, worden automatisch bijgeschreven op de bankrekening van Stichting Ushersyndroom.

De betaling verloopt via iDeal en het betaalmodule van Mollie. 

  • Hoe gaat Stichting Ushersyndroom om met mijn persoonlijke gegevens om? 

Deze webshop is van Stichting Ushersyndroom. Via deze site worden producten voor Stichting Ushersyndroom verkocht. Als je iets bestelt, worden jouw persoonsgegevens verzameld door Stichting Ushersyndroom zodat zij jouw bestelling in orde kunnen maken.

Daarnaast zal Stichting Ushersyndroom jou de nieuwsbrief sturen, indien je hiervoor toestemming hebt gegeven. Deze toestemming kun je op elk moment intrekken door je af te melden via een ontvangen nieuwsbrief.

Lees in de privacy verklaring hoe Stichting Ushersyndroom omgaat met je persoonsgegevens.

  • Hoe blijf ik op de hoogte van aanbiedingen en nieuwe producten?
    Kijk regelmatig op de website van Stichting Ushersyndroom en in de webshop. Daarnaast kun je ook via Facebook op de hppgte blijven. De webshop van Stichting Ushersyndroom heeft een eigen Facebook pagina waar producten en aanbiedingen gepromoot worden. Ook nieuwe producten worden via deze pagina aangekondigd. Like of volg deze pagina zodat je niets hoeft te missen.
  • Heb jij (zelfgemaakte) producten die je wil verkopen en een deel van de verkoopopbrengst aan de stichting wilt schenken? 

Het omarmen van verschillende initiatieven maakt ons sterker, veerkrachtiger en stelt ons in staat de beste versie van onszelf te zijn.

Het is overweldigend hoeveel creatieve initiatieven er zijn om Stichting Ushersyndroom financieel te ondersteunen. Wij zijn daar erg blij mee en trots op alle prachtige creaties!Als jij producten hebt in een redelijk grote oplage en je wilt deze verkopen met opbrengst voor Stichting Ushersyndroom, dan zijn er verschillende mogelijkheden:

  • Je kunt jouw zelfgemaakte producten ook aanbieden voor de verkoop in de webshop.
    In onze webshop verkopen wij unieke artikelen waarvan de verkoopopbrengst volledig ten bate zijn van Stichting Ushersyndroom. Wij handelen de verkoop van A tot Z af.
    Neem dan contact op via de mail met loveush@ushersyndroom.nl. In overleg kunnen we samen bekijken of jouw producten geschikt zijn voor de verkoop in de webshop. 
  • Etaleer jouw producten dan op de Facebook-pagina creatief4usher.
    Heb je een mooie opbrengst van de verkoop van je zelfgemaakte producten? Hartstikke mooi!
    Je donaties zijn welkom op:
     

    NL 85 RABO 0362.3905.25
    t.n.v Stichting Ushersyndroom,
    o.v.v. van je (creatieve) naam.
    Of maak het bedrag over via de doneer-button

Lees meer over de verschillende mogelijkheden op de website  Creatief4Usher.

Heb je nog vragen of wil je meer weten over de webshop van Stichting Ushersyndroom? Neem dan gerust contact met ons op via loveush@ushersyndroom.nl